F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Menjengkilkan
Assalamualaikum..


Woahhh..Tajuk macam menarik sajekan.Fiea nak ceritalah ni.Kebanyakkan bila korang tegah on9 Facebook..Tengah feeling-feeling.Kadang-kadang adalah sesiapa yang tulis statusnya macam nie.

:88:Saya single.Sesiapa mahu jadi bf/gf saya??:88:

Ada tak?? ada tak?? Ataupun hampir-hampir serupa macam ayat dekat atas tu.Bagi Fiea ayat macam tu amat menjengkilkan.Rasa macam geli-geli pun ada jugak.:face31:Agak-agak la sayang oit.Tahulah tengah single.Tapi dah macam terdesak sangat nak ada gf/bf..Bukankah nak cari gf/bf mestilah cari yang baik dan kenal hati budi masing-masing.Nie tak.Main ambil sahaja mana-mana yang sudi.Pelik-pelik betullah orang yang macam nie.Belum sampai satu hari.Dah ada penganti lain.Betul-betul senang nak dapat penganti baru.Adakah itu namanya sayang?


Apa pendapat korang?? Betul tak??:face15:





3 comment[s] | back to top